.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار تیم های فوتسال ایران و آمریکا در رقابتهای چهارجانبه لیبی



سرمربي تيم ملي فوتسال از برگزاري مسابقات چهارجانبه ليبي و روبه‌رو شدن ايران و آمريكا در اين رقابت‌ها خبر داد.

حسين شمس سه‌شنبه شب در حاشيه نشست اعضاي هيئت فوتبال و فوتباليست‌ها و فوتساليست‌هاي بهشهري كه در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه ليبي در شهريورماه و با حضور ايران، آمريكا، صربستان و ليبي برگزار مي‌شود.
وي از روبه‌رو شدن ايران و آمريكا در اين رقابت‌ها خبر داد و گفت: در تاريخ فوتسال با آمريكا كم بازي كرديم و اميدواريم بازي خوبي از كار در بيايد و البته سعي مي‌كنيم با پيروزي از ميدان خارج شويم.
وي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو در پاسخ به اينكه آيا فرد ديگري را از فوتسال مازندران براي تيم ملي در نظر داريد يا خير، پاسخ داد: با شروع ليگ و ديدن بازي‌ها اگر فرد شايسته‌اي را پيدا كرديم، حتما به تيم ملي دعوت مي‌كنيم.
شمس همچنين درباره ويژگي‌هاي بازيكنان مد نظر خود گفت: گذشته از بحث اخلاق و رفتار خوب، ما در تيم ملي فوتسال به دنبال كساني هستيم كه در بازي‌هاي گروهي شركت كنند و خودمحور نباشند و به همين دليل است كه خيلي از بازيكنان به خاطر محوري بودن در تيم خودشان و اينكه فقط به دنبال به ثمر رساندن گل هستند در تيم ملي نمي‌توانند خوب بازي كنند و خط مي‌خورند.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران، تيم فوتسال شهداي بهشهر را با وجود نداشتن اسپانسرهاي قوي و در اختيار نداشتن امكانات سخت افزاري يكي از تيم‌هاي خوب فوتسال كشور دانست و پيشرفت اين تيم در دو سال گذشته را تحسين كرد.
وي توجه جدي مسئولان براي به اتمام رساندن پروژه‌هاي ملي به ويژه سالن شهيد هاشمي‌نژاد بهشهر در حاليكه 16 سال از آغاز ساخت آن مي‌گذرد را خواستار شد و گفت: اين شهرستان با وجود پرورش ورزشكاراني در سطح ملي، يكي از فقيرترين شهرستان‌ها در بحث فضاهاي ورزشي است.
شمس همچنين از افتخارات ورزشي و علمي بهشهر نام برد و از اين بابت ابراز خرسندي و البته تعجب كرد و اينكه اگر مي‌شود او هم شهروند افتخاري بهشهر باشد.
يادآور مي‌شود در پايان مراسم ذكر شده از زحمات حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال به پاس توجه او به شهرستان بهشهر با تقديم هدايايي قدرداني شد.
شمس براي برگزاري كلاس توجيهي مربيان فوتسال سفري يك‌روزه به بهشهر داشت./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.